kennis, strategisch advies & marketingconcepten voor 45+

Trendbox voert continue 45+ generatie onderzoek

 

Wilt u meebewegen op de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de 45+ markt? Of wilt u juist op volle kracht bewust een eigen koers varen? U zult in beide gevallen merken dat u betere strategische keuzes maakt als u weet waar u precies staat in de marktomgeving en hoe de marktomgeving zich ontwikkelt. Modetermen als ‘insight driven’ geven aan dat het steeds belangrijker is om strategische keuzes te stoelen op echt inzicht in uw (potentiële) klanten, de concurrerende alternatieven en de belangrijkste ‘driving forces’ in uw markt. XOON AGEING neemt uw klantsituatie en marktontwikkelingen dan ook als startpunt voor strategieontwikkeling. 

D.m.v. onderzoek en interviews worden het ideaal, de ambitie, de behoeften van 45+ers in kaart gebracht en doorvertaald naar (marketing)concepten.

Zo weet TBX ook dat 76% van de Nederlanders zich veel zorgen maken of de zorg voor ouderen wel op niveau blijft. (bron: Focus op 2015). Gezondheid is voor 87% prioriteit no.1. Maar wist u ook dat 11% van alle 45+ers zich eenzaam voelen?

De 45+ doelgroep is een koopkrachtige doelgroep, weliswaar best kritisch, maar geeft graag geld uit.

 

De 45+ markt: veel koopkracht, veel wensen (bron: Rijksoverheid, CBS, 2015)

koopkracht naar leeftijd tabel

Ontvang de XOON nieuwsbrief

Schrijf je in voor de XOON nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van werk voor 45+ ers.

XOON AGEING werkt samen met

trendbox