kennis, strategisch advies & marketingconcepten voor 45+

Branding & Positionering

 

  • Onze visie: juist in de grote en groeiende 45+ markt zijn er vele kansen om met slimme en eerlijke proposities een betere positie te verkrijgen
  • Merkstrategie: welk merk biedt de meeste kansen op succes?
  • Segmentatie: welke klantindeling & typering is de beste?
  • Positionering: welke plek wil je innemen in het brein van je klanten?

 

Beslissingen rondom de merken en gerelateerde diensten of producten van uw organisatie hebben grote invloed. Hoe positioneert u het beste de verschillende merken? Of is de organisatie zelf juist het merk. Zijn uw verschillende merken wel onderscheidend genoeg? Hoeveel potentie heeft uw merk? Hoe kunnen we samen zorgen dat ook uw medewerkers inhoud geven aan uw merk(en). En hoe laden we vervolgens uw merken met als uitgangspunt een stevige breinpositie bij uw doelgroepen? Wij adviseren graag over het positioneren van de verschillende merken binnen uw organisatie.

Recent onderzoek geeft aan: veel adverteerders vinden traditionele segmentering 20-49 en 50+ ouderwets en 50-plusmarketing vergt toch een andere communicatiestrategie

Ontvang de XOON nieuwsbrief

Schrijf je in voor de XOON nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van werk voor 45+ ers.

XOON AGEING werkt samen met

trendbox